Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Prośba o analizę logów silnik BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Prośba o analizę logów silnik BKD

    __atomek__, czytasz mi w myślach :wink: I szybciej piszesz :cry:

  • #2
    [O2] Prośba o analizę logów silnik BKD

    Witajcie
    Dziś podczas wyprzedzania turbinka odmówiła posłuszeństwa :x odcięło ją powyżej 3tys obrotów. Po wyłączeniu/włączeniu silnika wszystko wróciło do normy, ale do czasu kiedy nie pociągnąłem jej ponownie powyżej 3tys obrotów.
    Umówiłem się z kolegą Robson 16 na zlogowanie silnika i o dziwo podczas tych prób turbina działała prawidłowo - tzn nie odcinało jej powyżej 3 tys obr - czyżby jakieś przycięcie?

    Po podłączeniu do kompa wywaliło błąd:
    Kod:
    Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
       Part No SW: 03G 906 021 LD    HW: 03G 906 021 AN
       Component: R4 2,0L EDC G000SG  9902  
       Revision: --H08---    Serial number: SKZ7Z0H4843804
       Coding: 0000072
       Shop #: WSC 73430 790 00000
       VCID: 6CD3C08333AF
    
    1 Fault Found:
    000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) 
                   P0234 - 000 -  -  - Intermittent
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 00110000
                        Fault Priority: 2
                        Fault Frequency: 2
                        Mileage: 217064 km
                        Time Indication: 0
                        Date: 2000.00.00
                        Time: 11:03:32
    
                 Freeze Frame:
                        RPM: 2793 /min
                        Speed: 120.0 km/h
                        Load: 100.0 %
                        Voltage: 14.52 V
                        Bin. Bits: 00101000
                        Absolute Pres.: 2295.0 mbar
                        Absolute Pres.: 2590.8 mbar
    
    Readiness: 0 0 0 0 0
    Korzystając z okazji zrobiliśmy logi:
    statyczne:
    Log (2 - 018,023)
    Log (3 - 001,003,004)
    Log (6 - 007,013,004)

    statyczne BS:
    Log (0 - 011,011,011,011)
    Log (1 - 003,003,003)

    dynamiczne:
    Log (0 - 011,011)
    Log (1 - 008,010,011)
    Log (4 - 001,003,004)
    Log (5 - 011)

    Prośba o info czy coś widać w logach w temacie turbiny oraz ogólnie w temacie kondycji silnika.

    Silnik ma nalatane 217tys, bez programu, turbina daje znać, że jest w tym aucie powyżej 2tys obr.

    Jak coś trzeba dodać do logów, to prośba o info.

    Dzięki za pomoc
    Moja Skodzina

    Skoda Octavia II -
    Opel Astra III -

    Komentarz


    • #3
      zrób 011,003 w trybie BS.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #4
        Dodałem w pierwszym poście
        Moja Skodzina

        Skoda Octavia II -
        Opel Astra III -

        Komentarz


        • #5
          Do sprawdzenia:
          - gruszka sprezarki czy nie przegnila albo przerdzewiala

          Jesli OK... nalezy wyciagnac turbo i wyczyscić.

          Opórcz kulejącego termostatu w logach nie widać nic złego.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            Sorki odpisywalem z telefonu i nie zauważyłem.

            Nie bardzo podoba mi sie praca Twojej geometrii. Mysle że czyszczenie turbiny by jej pomogło. A druga sprawa to "zespół" zaworków też do sprawdzenia.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz


            • #7
              przemik, rOBERTO795, dzięki za uwagi. Trochę jeszcze pojeżdzę i zobaczę czy sytuacja będzie się powtarzać.
              Jeżeli tak, to do sprawdzenia będzie gruszka, a w ostateczności zabawa z turbo.

              Zamiast czyścić chyba dam do regeneracji - ma już swój przebieg, oraz gwiżdze powyżej 2tys obr.

              A pompki i EGR wyglądają ok?
              Moja Skodzina

              Skoda Octavia II -
              Opel Astra III -

              Komentarz


              • #8
                A pompki i EGR wyglądają ok?
                3 i 4 pompka ciut słabsze ale ogólnie ok- wlej coś do czyszczenia układu Link oki ale pewnie zasyfiony wiec -ja bym wyczyścił
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz


                • #9
                  W tam Robert. :wink:
                  Pompki pracują rewelacyjnie.
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X